Απαραίτητη προϋπόθεση για την σύνδεση των ΥΔ, πέραν των υπολοίπων υπηρεσιών του Δ.Π.Θ. και στην ηλεκτρονική Γραμματεία Φοιτητών students.duth.gr αποτελεί η καταχώρηση των στοιχείων και η δημιουργία, τουλάχιστον, της καρτέλας τους στο πληροφοριακό σύστημα Γραμματείας universis registrar. Επομένως συνοπτικά τα βήματα που ακολουθούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι:

  1. Αίτηση του ενδιαφερόμενου μέσω της υπηρεσίας myapps.duth.gr
  2. Ενημέρωση του προϊσταμένου της Γραμματείας για έγκριση του αιτήματος
  3. Έκδοση Ιδρυματικού λογαριασμού από τη Διεύθυνση Δικτύων Τηλεπικοινωνιών και Υπολογιστικών Υποδομών
  4. Αποστολή των στοιχείων στην αρμόδια Γραμματεία
  5. Καταχώρηση των στοιχείων και δημιουργία, τουλάχιστον, της καρτέλας των στο πληροφοριακό σύστημα Γραμματείας universis registrar.
  6. Σύνδεση του Υ. Δ. με τον αντίστοιχο χρήστη από τη Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης 

Παράδοση των στοιχείων του Ιδρυματικού λογαριασμού από τη Γραμματεία στον ενδιαφερόμενο, σύμφωνα με την κρίση κάθε Γραμματείας.

Μπορείτε και να κατεβάσετε το σχετικό κείμενο οδηγιών, τις οποίες και να ακολουθήσετε, από εδώ.